Geschillencommissie



Klachten- en geschillenregeling



Ontevreden over onze dienstverlening?

Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. U kunt daarover een klacht bij ons indienen. Ons kantoor heeft daarvoor een regeling die in een brochre staat. die vindt u in het rek in de wachtkamer en anders wordt die u op verzoek kosteloos toegestuurd. Deze brochure geeft uitleg wat u dan kunt doen.


Onze interne klachtenregeling

Hiervoor verwijzen wij u naar de button 'kantoorklachtenregeling' op deze site.



Adres


Gegevens kantoorklachtentunctionaris:


mr. F.A.J. van Rijthoven

Pallande 3

5688 NH Oirschot

tel. 0499-577579



 De Geschillencommissie


Bent u niet tevreden over de behandeling van uw klacht door onze kantoorklachtenfunctionaris, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie, die klachten of geschillen behandelt over produkten en diensten.

Uitgebreide informatie over deze instelling vindt u op de website : geschillencommissie.nl